Jag blir aldrig kär i nån.

Fick sån där nostalgi tripp. Saknadskramper efter vissa människor.
Började tänka på gamla minnen. Och önskar att man gjort något
annorlunda så man inte förlora kontakten med dom.
Så tänkte slänga upp lite roliga ganska gamla bilder som är söta! :D


Jag&Jocke på valborg 2010! mysigt!<3


Bror,Jag & Bina <3


Bosse&Matilda sötisar! <3


Tobias och Jag på avslutning i parken! :)


Mathias och Jag på Dannes fest. Mys <3


Jag och mys Figge! <3 Saknads kramp.se!


Jag och sötoskar innan salafestivalen <3


Haha, Oskar på våran vin o myskväll!


Matilda och Jag. Saknads kramp efter en av mina bästavänner! <3.


Jag och  min flickvän på Annas 17 års dag :)


My,SötAnna och flickvän! <3


Miah,Malin och Jannice på en av ALLA krog rundor! :P <3


Jag och Sanna. Oxå saknads kramper :( <3


Skithuve och Jannice på min 19 års dag! :D <3


Söt Linda. Saknad! <3


Daniel och min bästaste. på valborg 2009!


Jeff, som kom hem till mig på fyllan o lekte sönder med mina hundar:P


Joel,Mange och Daniel. Daniel är saknaden sjukt står till.
Detta va för övrigt en sjukt rolig kväll!


Jocke, en sjukt fin vän! På min 20 års fest :)


Västerår pinglorna på min 20 års fest. Linda i miss u.


Andreas. Saknaden till dig går inte att beskriva i ord. Det gör ont. <3.


Daniel & Jimmy på nyår för många år sedan! hehe .


Sara & Matilda på centralen i sthlm. efter grönan. SÅ SJUKT KUL! HAHA!


Jag & Jimmy, tyvärr en vänskap som inte längre finns kvar.
inte alls på samma sätt.


Mathias jäätte full på min "för"fest ;)


Johanna jätte full på min "för"fest ;)


Favoriter i ALLA lägen!


mååånga år sedan. saknad. <3


Jag & Timmy :(


Kristofer. Vi gled isär totalt. Tråkigt :(


Våran smurf kväll. AS MYSIG!


Myskväll med Mikkah innan hon flyttade :( <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vilken hemsk bild i blått, jesus varför har jag så krulligt hår?



men du.. jag saknar dig massor <3

2010-12-14 @ 17:35:01
URL: http://blondielindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0