it is what it is.

Kul att mina hundar har format mitt rum till ett bomb nedslag?
Nej inte alls. Blir städa imorron. suck!
Men iafl Sitter på msn o snackar med en kompis,
lider med honom. Hans flickvän har nyligen gjort slut.
Vi har inte pratat på månader, ändå är det mig han vänder sig till.
Det värmer. Med tanke på att vi bara träffats två ggr tidigare.
Varav en gång va för han kom hit för att träffa en tjejkompis till mig.
Sen läre vi känna varandra. awesome tycker jag.
Men lider med honom verkligen. Vet hur ont det gör.

Fick förövrigt veta idag att Jocke kommer till Sala
onsdagen innan jul, och stannar i två veckor,
tror ni jag tycker det är awesome elr?! JA! :D.

Vet inte riktigt vad som händer nu. funderar på att bädda
min säng o gosa ner mig i den faktiskt! :).
Det låter som en bra ide.


Puss





"säg att det inte va en dröm. det som hände, händer om igen. <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0