How did i let this pass me by?

Har en rätt jobbig dag idag, vet egentligen inte varför, ganska mycket tankar
skulle jag tro, dom är ganska jobbiga..
tankar runt personer som försvunnit ur mitt liv, på alldeles för kort tid,
det har gått så fort att jag inte hunnit reagera,
det senaste året har varit det tuffaste jag gått igenom på mycket länge.
Hänt för mycket, gjort för ont. Jag kan inte minnas sist jag mådde så
dåligt som jag gjort senaste året, och nu senaste månaden har det
känts som det börjat vända, som jag börjat bli mig själv igen,
men sen hamnar jag i en svacka vissa dagar, som jag känner noll
motivation och ork. Känner mig ensam, känns som alla lämnar,
och det gör dom oxå. Och det känns så hårt.
Känner mig väldigt ensam, och vet inte riktigt vem jag ska
prata med, har stängt mig inne igen, som jag gjorde förut,
men har alltid kunnat prata med min bästa om allt,
men vet att hon inte har det lätt, därav att jag tar avstånd
och stänger in mig själv ännu mer. Det är jobbigt när man känner sig
så himla ensam, även när man är runt tusentals av människor, så känner man
sig som den lilla flickan i rännstenen som ingen ser, som ingen märker.
Som sagt, en jobbig dag med för mycket tankar, som jag egentligen
skulle  behöva få ur mig. Men vet bara inte hur.
Har så mycket lättare för att skriva ur mig allt. Funderar på om
man kanske ska skriva ut allt på ett papper, så jag får ur mig allt ?
För märker att även denna ilska gör mig ont, den drar ner mig.
Även om jag inte märker det själv riktigt.
Men ja . People always leave, vad va det jag sa? Vem har alltid rätt?






A person who truly loves you will never let you go, no matter how hard the situation is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0