Hes gotta be strong.

cha cha bloggen.! haha nejrå nu ska jag va inte va sån, men det är humor. haha!

Va ner på stan med stefan, skulle köpa skor åt min hund
och fika, men kom ner o märkte att jag inte hade ett korv öre.
hur kul va det? Kommer väl imorron , tjockt nice.
Men fyllde iafl på telefon, fick låna av mammi, har även bytt nummer,
skönt :). Jaa!

Sen fika vi, stefan bjudade på kaffe o negerboll.
Sen gled vi hem till Fia, drack kaffe och åt mat o snacka skit.
Asnice. Sen blev det dra hem, ut med hundar o så.
Nu sitter jag o väntar på att Bina ska komma med skor till Sheeba,
för hon va i västerås, och åkte förbi hööks och la
ut till skor åt honom, sötnos :). Tack. <3.

Ikväll blire rätt lungt skulle jag tro va. Jajemän.
Fryser ju ihjäl!




"Makes me believe we can make it trough anything"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0