För en ork som inte fanns, du sakna min, jag sakna din.

Sjukt dålig update idag. hehe.
Blev iafl inge bad sist.
Drog över till Jannice och snacka skit o drack kaffe,
as nice med min smultris! :D <3.
Sen drog jag hem, börja lyssna igenom massa Lars winnerbäck låtar,
kan ju säga att jag är riktigt jävla kär.

Sen drog jag över till jannice och snacka lite skit för en
stund sen och åt mackor o drack oboy oboy oboy! :D.
Kommer inte orka med min dagens idag, så fixar två
stycken imorron trots att jag knappt har tid.
för ska upp vid 9, dra till af, sen till vet, sen hem,
vänta på bosse som ska hämta mig, åka till skolan,
sen till oskar o dricka kaffe, sen hem ut med hundar
för att sen ut och åka lastbil. haha :D .
Ja en hektisk dag, kommer vara död! haha.

Nu ska jag lyssna lite till på lars innan jag sover.

Godnatt!



Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0