Du viljan att bli större men här är du redan stor.

Goddagen, bad update idag yes.

Vaknade av ett gulligt mess, helt tårögd <3. Kärlek!.

Sen gick jag ut med hundar, sen har jag legat i ett bad
i två-tre timmar, skönt som fan! Men nu är jag trött som ett as.
Men ska strax ner och laga mat, blir korvstroganoff och ris.
Gott skit!
Sen blir det slänga sig i sängen o kolla på ett avsnitt av Nikita som kom
ut igår, awesome! Idag blire bara sänghäng ungefär,
och jag älskar't!




"Du säger att du minns och att det känns som igår. Men det va för länge
sen för att ens komma ihåg. Jag gav upp för länge sen.
Det är att leka med eld, när du drar upp det här igen.
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen.
Det finns igen att behaga, finns inget att förklara,inget att försvara!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0