Du kan få låna mig igen,

Nyss vaken, haft en helvetes morgon, ville döda någon.
Vaknade av att sheeba inte kunde sluta skaka på huvet för han öra krångla,
så vart upp, ner för att hämta medel till hans öra,
då började han bli lite bättre, då sätter min katt igång,
börjar klösa på min brors julklapp, hoppar upp i bokhyllan som är full av saker
där hon INTE får vara, leker med allt med prasslar,
efter typ två timmar skrikande på henne så slocknar hon äntligen,
då börjar självklart Zella med att skälla, ville bara döda mina djur.
Dom va inte o leka med! Suck!:P.
Men nu är det bara försöka vakna till liv fort, gå ut med 4 hundar,
äta frukost och sen dra ne rpå stan, sen dra hem och fixa granen som jag
inte orkade fixa igår, och resten av allt små fix, suck. Stress stress.
Och jag som inte funkar under stress..

aja. upp o dricka kaffe nu så man vaknar till liv.

Pusss




"snälla, kom bara hem igen, det kommer bli bra, vi kommer bli bra."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0