det här något annat.

Sitter nu hemma hos Sabrina, vi ska bärsa ikväll och shotta, asnicee ju ;D
För hon va inte sugen på vin, så hon köpade sprit och
jag köpte bärs bärs bärs! As bra ju!

Gick iafl ner på stan efter jag vaknat till liv, träffade upp Bina,
gick omkring och lalla bara, haha. va in på bolaget
två ggr, typ en´halvtimme båda gångerna, haha sick! :D
Sen drog jag hem, lagade mat, åt.
Sen gick jag upp till min data och skulle uppdatera bloggen
och hur bra tror ni det gick ?
Ser att hera operativet är upp o ner, så ALLT va upp o ner.
När man körde muspilen uppåt så åkte den neråt
osv. helt sjukt. så starta om den, men gick åt helvete.
Så min katt har gjort ngt roligt med tangentbordet.
Så Peter skulle fixa det ikväll när jag är ute,
sen när man kommer hem så där lagomt skön under fötterna
så ska jag installera alla drivrutiner osv, kan bli intressant. haha.

Nyss drog Bina iväg till ica och skulle köpa citron till shotsen
och pucko till hennes mintu.
Snart blire väl o knäppa en bärs skulle jag tro :). Asgott.
Sen bli lagomt roliga tills pojkarna kommer hem och
joinar oss,oskar har ju 5 öl och Robin har 4 cider.
Asbra!:D


PUSSS!






"Kött fifään, shaka den för sean banan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0