Det går tusen av mig på en dig.

Godmorgon. Heeelt död. Och va även det igår när jag kom hem så orkade
helt enkelt inte skriva.

Drog ju hem till Dennis på kaffe, där va även Emil :).
Vi satt och snacka massa skit, hade värta diskutionen
om mig, emil, vårat förhållande, min alkolism och vårat transvestit barn.
Jag vann självklart diskutionen.
Fick även veta att Bananer är ingen frukt, de tär en ört, creepy shit :o. haha.
Nej sen drog grabbarna upp o spela, geeks, men jag och suss satt och snacka massa skit,
drack mer kaffe, awesome.
Sen efter många om o men la sig Suss o sov, vi satte oss o kolla på
tv o hade allmänt mys, snacka,skratta och så där.
Vid 4 tiden på morgonen stack jag hem, helt död :P hehe.

Nu ska jag försöka gå ut med hundar, senare blire glida över till brorsan och
ge katterna mat o så där, kanske spela lite wii ;) Awesome. Någon som ska med ? ;).


Pussssss.



Vi höll hårt om varann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0