Det är något kallt med regnet.

Nyss vaknat, jävla katt o vara dryg, skriker hon inte tills jag vaknar,
så sätter hon sig i ansiktet på mkig o trycker upp sitt ansikte
i mitt för hon PROMT ska kela, har liksom inget val.
drygjävel <3 <3.  haha .


Nu ska jag snart gå upp ur sängen också, ska liksom ner på stan idag
och julhandla lite hade jag tänkt mig :).  asbra!
Mysigt som fan äre!

Men men. hörs då!





"När det blir varma sommar dar, kom ihåg mig då. När vinter isen ligger klar, kom ihåg mig då."

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men jag vill ju gymma på Xrsize :P där kan man gymman mellan typ 7 på morgonen och sen måste man bara vara där innan klockan 9 på kvällen så kan man hålla på hur länge man vill :P Dessutom får man gå på Spinning-pass, Aerobics-pass och Boxersize-pass där utan extra kostnad när man köper månadskort :P (jävlar vilken reklam dom får nu :P) hahahha

2010-12-20 @ 17:41:15
URL: http://sannapergel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0