Där bodde jag o du.

Nyss hemkommen. Blev inge möte imorse, vakna o hade ont
i lungan, mindre kul.
Så vila till Bosse kom o hämta mig vid halv 2, drog till skolan,
fixa in böckerna, sen drog vi vidare till Oskar :D
Där vi satt o snacka om playboy mansion, oskars stamtavla
och drack kaffe, awesome. Sen drog vi med oss
oskar till stan och kolla runt och gick även till bolaget
med pojken :).
Sen skjutsa dom hem mig :) ska snart ut med hundar sen äta,
och vänta på att bli hämtad igen mys! Umgåtts med nästan alla
min favorit pojkar idag, oskar, Bosse, snart Robin!:D
Träffade även söt Emil på stan, det va inte igår!.

Nu ska jag lägga in min dagens sen äta. Pusss


"Dit kan jag gå och sakna dig. "




Verkligen kär kär kär! Du är så himla bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0