Dag tre : Mina föräldrar.

Min mamma. Även min bästavän.
Vi pratar om allt. Jag är verkligen en mamma gris.
När jag är sjuk vill jag helst sova i hennes säng bredvid henne,
lite märkligt när man snart är 21 år gammal kanske ?
Vi har bråkat ungefär 5 gånger i hela mitt liv, oxå ganska märkligt.
Min mamma har alltid funnits där för mig,
ställt upp i vått och torrt, aldrig dömt mig i mina val här i livet
utan har stöttat mig hela vägen även när jag gjort rätt dumma val.
Finns ingen bättre än mamma.
Jag  älskar dig helt enkelt mest av allt, <3.

Pappa, finns inte så mycket att säga egentligen,
tom på ord. Min pappa finns inte kvar.
Det som finns kvar är ett tomt skal. Resten försvann
för många många år sedan, tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0