Dag 7 – Min bästa vän

Min bästa vän,min andra halva, nej bättre halva.
Jag träffade henne för ca 5 å sedan.
Jag följde med en kompis hem till en tjej på en fest,
jag kom dit, såg en sliten tjej, som varit vaken i ett dygn,bakis och jävlig.
Vi började prata nästan på en gång, och kom överens.
hon drog me dmig in i sovrummet för att gömma sig från en kille
som kom upp till hennes lägenhet.
Efter bara 2-3 timmar så bytte vi nummer, för vi
hade redan då planerat att åka till surahammar helgen efter tillsammans.
Vi började messa direkt när jag dragit därifrån, ni vet så
där som man gör med en kille man har en liten crush på. hehe.
Och planerade att ses måndagen efter.
Jag kom hem dit, hon spelar Tibia, men det gjorde mig ingenting.
Sen drog vi ner till Bergmästaren för att käka,
när vi väl fått mat o satt och snacka så koppla jag vem hon va,
hade vetat vem den här ur gulliga tjejen varit i flera år,
och jag avskydde henne innan. hehe. Vi har umgåtts med
samma människor samtidigt men aldrig träffats (trodde vi).

Men efter allt det här, vart vi nära vänner. Vi träffades varje dag.
Vi gjorde allt man kunde. Vi festa, härja, levde, jag bodde hos henne,
vi gjorde allt tillsammans. En dag koppla vi att vi faktiskt har träffats
något år tidigare, jag va arg o full o försökte fixa Johnny Höråsens
halsband som va trasig, och då kommer en tjej fram o frågar
om jag vill ha hjälp, några år in i vår vänskap kopplade vi att
det va hon som hjälpte mig. hehe.

Men sen gick hon och fick en underbar liten son.
Saker och ting förändrades, hennes liv förändrades.
hon fick ett stadigt förhållande och familj.
Det ända som verkligen inte ändrades va hennes vänskap
till mig, den va minst lika stark och lika ärlig.
Hon fick en underbar son som jag får glädjen av att ta del av,
att vara hans gudmor.
Trots det så är vi tajtare än någonsin. Gör allt tillsammans fortfarande.
Jag trodde inte det va möjligt att ha en människa i sitt liv
som man kan dela så mycket med, som man verkligen litar på till
tusen som jag vet vill min bästa alltid och alltid.
Och på hennes födelsedag så förlovade vi oss.
Det är en ring jag aldrig någonsin kommer ta av mig.
Den betyder allt för mig eftersom hon betyder allt.

Den här är den människa jag vill dela mitt liv med.
Den här är den människa jag aldrig skulle klara mig utan.
Den här är den människa jag vet aldrig kommer lämna mig trots mina misstag.
Den här är den människa jag litar på till tusen, och kan berätta allt för.
Den här är den människa som heter Sofia Smideby,

Som jag älskar mer än allt annat, som är min absolut bästavän,
som jag aldrig vill leva utan. Du är den absolut bästa i mitt liv.
Tack för att du är du, och tack för att du alltid är där för mig.





<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0