Dag 26 – Mina rädslor

oj oj  oj säger jag bara, har så mycket rädslor och fobier,
det är heelt sjukt!.
Clowner, är väl en av dom största rädslorna, även mörker, dockor.
Men den absolut största rädsla och fobi jag har, det äe ensamhet,
sjukt, jag vet, men så är det.
Är även rädd för skogar, och är verkligen tokmörkrädd, kan inte sova i ett mörkt
rum ensam tex. Rädd för så mkt att jag inte ens kan skriva allt :P haha!
Och djurväg så är jag bara rädd för insekter typ,
dom absolut värsta är tvestjärtar och harkrankar,
Ni skulle sett mig i somras, jag bara skrek rakt ut om det kom en harkrank,
och det kom hur många som helst i år, marcus höll på o dö
hemma hos honom när jag sprang och skrek som det vore
någon som skulle döda mig eller ngt,
gick även in till mamma när hon lagt sig o sa åt henne att komma in till mig
o ta ut en äcklig jävel som tagit sig in, fyfan va rädd jag va i somras :(
haha. jävla pussy jag är! (a). haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0