Dag 24 – Det här får mig att gråta

Något som verkligen kan få mig att gråta är tanken på ensamhet.
Jag hatar ensamhet, att inte träffa människor, jag är så sjukt
översocial, jag är rädd för att förbli ensam, som tvåsamhet,
jag vet att allt beror på mig, när jag är redo.

Ändå skapar jag ensamhet för mig själv hela tiden, för att slippa
öppna mig, slippa prata med folk. Därav att jag stänger in mig
på mitt rum istället, och det får mig att gråta pga ensamhet,
vi är inte vänner, verkligen inte.

Tanken på ensamhet kan verkligen få mig att gråta.
Ensamhet utan vänner, familj, kärlek, ja allt.
Ändå så är det jag själv som åstakommer det åt mig själv hela tiden.
Förstår inte hur jag själv fungerar ibland. blä för mig,
ge mig närhet, värme och kramar så är jag lycklig för en vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0