Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Oj, finns så mycket som får mig att må bättre, som min bästavän, eller
ja alla mina vänner, kärlek, one tree hill, how i met your mother, pussar & Kramar,
ett sött medelande ibland från någon söt person som tänker på mig o så där.

Men något som verkligen får mig o må bättre,
det är mina djur, när jag tittar dom i ögonen,
eller ser deras lycka, eller när sötaste tira trycker upp sitt
söta tryne i ansiktet på mig när jag gråter och på så sätt
torka upp mina tårar med sin mjuka söta päls,
som hon förstår mig, som ingen annan förstår mig,
för det gör hon verkligen, hon är så tuff, står emot allt,
skiter i om hundarna är 20 gånger större än henne,
så soppar hon på dom om dom är för dryga, även fast hon är
så himla liten. Precis som mig, jag är liten, men slår alltid
emot dom som fösöker sätta sig på mig.
Men ibland blir jag så liten att jag börjar gråta, känner mig ensam,
känns som ingen förstår mig, då ser jag in i hennes vackra stora ögon,
som säger att allt kommer lösa sig, och att hon tänker torka
mina tårar med sin päls tills jag klarar det själv!
Min sötaste Tira, hon är för bäst ibland!




Du är kärlek lilla lilla du! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0