Dag 21 – Ett annat ögonblick

Ett till ögonblick va när jag hämtade min lilla Tira.
Hade länge letat efter en katt som gjorde mig så där jätte kär.
Jag såg bild på henne och hennes kull syskon, alla va lång håriga utan
min söta , mejlade, men alla långhåriga va borta, som jag
egentligen ville ha, sen fick jag den sötaste lilla bild på den
sötaste katt jag någonsin sett, jag tog mina pengar,
gick hem till Bina, ringde Bosse, och vi åkte iväg till
hallstahammar och hämtade min fina.
Höll dock på o dö när jag va där inne, typ en as snygg kille va där (tjejens son),
hade arbets byxor, halvtajt långärmad tröja, muuuums, höll på o dö lite granna (a). haha .
Men på vägen hem så skrek Tira ingenting, märkte på en gång att hon
va en riktig tuffing!. Och mycket sant det är hon min underbara.
Du gör min dag varje dag hjärtat! <3




Här är bilden som gjorde mig förälskad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0