Dag 17 – Mitt favoritminne

Mitt favorit minne, är utan tvekan min student.
vaknade på morgonen, gick upp o pussa på min pojk,
Jannice kom över o fixa mitt hår,sen sminka jag mig.
tog på mig min student klänning, sen knäppte jag en cider,
gick upp till Marcus som låg o sussa i sängen, sa hej,
och fick veta att jag såg ut som en ängel.

Sen gick jag till ica, där jag blev hämtad av Ida,
åkte till kappalbo, där det va champange frukost.
Sen vidare till skolan och tog kort,
drack på ännu mer.
Gick in i skolan hade tal och åt mat. och skratta.
väntade på att få springa ut,
fick ett mess där det stog att Bina inte kunde komma,
för bilen gick sönder på vägen, visste att Marcus skulle åka med
henne så vart sjukt nere, sen såg jag Fia, Rasmus och Conny utanför.
Hade ingen aning om att Conny skulle komma.
Trodde ingen skulle kunna komma nästan.
Men sprang iafl ut, sjöng, springer bort till min bild,
ser ALLA jag älskar, alla som stog mig närmast hjärtat.
Mamma, Pappa,bröder,Rasmus,Fia,Marcus,Johanna,Matilda,victoria,Conny.
Och om jag vart lycklig. Går inte att beskriva den glädjen.
Sen vart det hoppa upp på flaket. där vi härja och skrek oss hesa
och hade as kul.
hoppade av vid liljas där jag blev hämtad av Victoria & Marcus.
Åkte hem och satte oss o vänta på folk. i väntan på folket
fick jag världens finaste halsband av Marcus.
Sen kom alla, åt och hade as kul.
Även min bonus bror Nille kom, och rööjde.
alla kom som jag ville ha där, vi spelade kubb och hade as kul.
Tyävrr fick jag ont i huvet pga för mycket alkohol, för lite mat,för lite vatten.
så la mig en halv timme, sen kom Marcus och drog med mig ner.
Och jag njöt av att se alla jag älska tillsammans.

Sen bestämdes det att vi skulle gå på hotellet, utanför hotellet ångra jag mig,
ville inte in där o kanske förstöra min dag.
Så jag och Marcus gick hem, kolla på film och hade jätte mys för oss
själva istället! :).

Det är mitt absoluta favorit minne!




STUDENT 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0