Dag 11 – Mina syskon

Nu ska jag berätta liteom mina syskon då.

Börjar med Min yngsta bror då.
Micke, han är 24 år nu. Han är den av mina
bröder jag alltid små gnabbat med, eftersom jag va dryga efterhägnsa
lillasytern som snodde alla hans kläder o saker.
Sen när vi växte upp, vart vi mer som mycket bra vänner,
varje helg festade vi tillsammans, träffades minst en gång i
veckan och snacka skit, va skit tajta, hade sjukt kul tillsammans.
Dock vart vi alltid fullare än alla andra.
Nu har vi glidit isär, träffas aldrig, pratar nästan aldrig.
Ja ingen kontakt alls nästan. Men jag älskar honom så
oerhört mycket, kommer jag alltid att göra på ngt sätt.
Han är ändå min kära bror.

Sen har vi Peter, min äldsta bror, han är 31 år.
Vi har aldrig umgåtts osv, pga den stora ålders skillnaden.
Men jag vet att han alltid finns där om jag skulle behöva honom,
och jag älskar honom oerhört mycket oxå.

Sen har vi Ronny, som är 27 år gammal.
Vi har ett speciellt band. Men besvikelsen är för stor
för att jag någonsin ska kunna förlåta honom.
Kommer alltid älska dig bror, men ett hjärta kan inte ta hur
mycket som helst.

Sen har jag min bonus bror, Alexander, mer känd som Nille.
har funnits där för mig i alla år i sala,hållt koll på mig, hjälpt
mig när jag hamnat i knipa, även vart en jävla pain in the ass,
när jag va yngre och va ute rännde, det gillade han inte. hehe.
Men allt han gjort är av kärlek. Det vet jag .
Han finns alltid där för mig och har alltid ett extra öga på mig.
Han är verkligen min bonus bror vilket jag är mycket glad för.
Älskar även honom sjukt mycket.

Där har ni mina syskon.



SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0