då ska jag va hos dig föralltid och nu.

Nyss hemkommen från Sabrina.
Haft en asmysig kväll med henne och pojkarna! :)
Kollade på den där mysko filmen jag skrev om som jag
inte fatta ett skit av:P. Sen så fick jag välja film,
och det vart självklart Green street hooligans (a),
sett den säkert 5 gånger där hemma! haha! :D

Satt och skratta och hade allmänt mys.
Funderar på att köpa en tre liters box med vin o dricka
vin imorron med Bina, och invänta pojkarna som
ska iväg och jobba till ungefär 12 på kvällen!
Det tycker jag låter som en bra idé! :).

Nu ska jag väl snart sussa lite tror jag, om jag kan.
Så uppe i varv efter en hel skön kväll/dag!:D.

Puss!





"Om jag sa just som det va, skulle du tro mig då ?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0