Call it Karma.

Det gör ont när man inser att folk inte är dom man trodde.
När dom förändras på så kort tid.
Nä rman gjort dumma val som deras skull, gjort dumma
val som förändrat ens liv.
Man trodde man gjorde rätt för tillfället, men visade sig
att dom bara ville en sak. Och dom lyckades.
Tyvärr.

Det ända jag kan göra nu är att lära mig.
Men det är så fruktansvärt hur fort en syn på en människa
kan förändras över bara ngr minuter.
Vet inte riktigt varför heller som dom människorna
gör som dom har gjort. Förstår verkligen inte.
Känns som dom bara ville lyckas. Men grattis!
Ni gjorde det.
-----

Har iafl en bra dag, känner mig rätt glad idag faktiskt, lättad
över att slippa tystnad.
Jag lever livet o mår bra, är dock sugen på att dricka bärs, men skulle
ju vara en vit helg denna helg.
Så får väl hålla vid det :P hehe .


Puss!





"Remember when you had to leave me,tell me you're in love with me now."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0