As one we are everything.

en mys kväll ja det vart det!:D

Jag fick nå infall och ville baka en amerikansk choklad tårta.
Så mamma köpte med sig ingredienser på vägen hem,
jag gjorde min tårta, om den vart gooood! Men hur mastig
och feeet som helst, men det gillas :D hehe .
Sen har jag myst med täcke o kuddar i soffan,
fick dock inte sällskap, men vad gör det? Jag kan ha mys ändå!:D
Nu blir det snart sova, imorron klockan 9 ska jag vara på amf,
hur kul är det?Nej värdelöst! Kommer dö lite granna!

Nej ska försöka sova strax, så det här får nog bli det sista inlägget idag :)

Puss





"I hope you find this gift"

Kommentarer
Postat av: Bina

HEehe jag fick oxå ett infall av den tårtan här om dagen, men jag gillade den inte lika mycket, var mer sugen på bullar :P så har köpt saffran och ska baka när jag orkar :P

2010-12-08 @ 11:21:53
URL: http://www.metrobloggen.se/possimess
Postat av: Tussie

Heheh otippat att du köpte saffrans bullar liksom xD

2010-12-08 @ 12:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0