Won't let you get away...

jadu vad har hänt sen sist? en hel del..
Varit ute i skogen igen, det va skönt :).
Sen har jag kollat på bio, igår faktiskt.
Kollade på inception, så sjuuuukt bra film, och sällskapet va jätte mysigt, så jag klagar inte :D
Så vart vi våldgästade av Timmy, det gör mig iofs inte mycket alls ;D hehe.
Nej men det är en film jag kommer se igen, garanterat. hehe.
Ja. idag vet jag inte riktigt vad som händer, Marcus kanske kommer till stan en
sväng om han hinner, och så ska jag väl försöka ta mig över till min bättre
halva o umgås med henne, dör av saknad.. <3.
I fredags va jag iväg till västerås en sväng med Bosse,Matilda,Robin o Bina ,
det va trevligt, iafl sällskapet :).
Sen blev det hem o placera mig i sängen :P hehe .
det va skönt som fan att få komma ut lite faktiskt..
Det mesta känns ganska bra just nu, jag är tillbaka, mitt riktiga jag, jag är inte tillbaka
helt, men jag är på väg,och det känns bra :).

Vet inte riktigt vad jag har o säga nu egentligen..


Vi hörsssss!



" In my head i see you all over me babe ;) "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0