Du är en gåta..

oj va evigheter sen jag skrev här sist. Eller ens kolla.
Vet inte varför jag inte skrivit, inte blivit av bara. hehe .

Vad har hänt på senaste? Mkt och lite faktiskt.

Varit en del i ur skogen o umgåtts, har varit Barnvakt osv osv.

Inget som jag kommer på nu som jag ska skriva.

Idag hare vart mys dag med Sabrina, det va alldeles för länge sen .
Vi va ner på stan o fika o så där, sen hem till henne, snacka skit
lyssna på musik. Kollade sen på Legion, sjukt bra film :)
Sen kom även Robin, så blev va social med honom o så oxå.
Sen fika vi sen drog jag hem.
Sen har jag inte gjort mkt, jo vart ute med vofflarna osv självklart.
Men annars inget. musik typ. hehe.

Imorron ska jag försöka hinna med mkt,
Försöka hinna träffa både Jannice,Bästastvännen som jag förövrigt saknar ihjäl mig efter,
och Marcus, hehe, full späckad dag, plus att  jag knappt kan lämna huset eftersom
vi har en löptik o kåta han hundar. hahahah !
Men iafl. 



hörs!



"Jag har varit så ensam så länge nu,
att jag byggt en skyhög mur runt mitt hjärta,
för ingen skulle någonsin få komma in.
Men så kom du!
Och jag har försökt kämpa emot!
Men jag faller in i dig och ditt stora hjärta.
Jag borde lärt mig nu att det alltid är det
lilla som får mig på fall,
Ett rufsigt hår, ett skratt som är lite skevt.
Åh, snälla bryt mig inte nu
."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0