vi vill ha platt mage, platt tv, platt allt.

hadelåååjsan! :)



Sist jag skrev så kunde jag ju inte somna. o skulle göra ngt vettigt?
Ja, blev så att jag o Gangsterpojken gickut o gick vid halv 7,
sen vid 10 i 9 kanske kom vi på att vi ville se young people fucking,
så vi gick till mig o lämna Sheeba, sen tillbaka till jakan,
kollade på filmen, sjukt kul, sen kollade vi på full frys, sååååå bra! haha! " du är en gående tjernobyl katastrof."
Sen ville fia att jag skulle komma o dricka kaffe o snacka skit.
så gick dit, halv död som jag va eftersom vi inte sovit ngt. haha.
så drog jag hem, duscha, va ut med voffarna,
sen vart det över till bina o robins parkering, där va även Josefin och Johanna. (grattis till körkortet).
Sen åkte vi ut i skogen där Gangsterpojken skulle köra bil för första gången på 10 år, han va riktigt duktig ;o
Sen iafl vart det åka till Lidl typ,träffa ett stycke äckel.
där härjade vi o hade skit kul iallafall :).
Sen blev det liljas, sen skulle Josse o johanna iväg. Va iallafall skönt att kunna prata med johanna igen(även om det kändes rätt stelt?) så va det skönt.

så drog vi utanför mig, för skulle ut med voffarna, sen blev det hem till Bina o Robin,
så kollade vi på ett avsnitt av full frys, sen eurotrip, hannah montana och snackade massa skit,
väckte Jocke hela tiden (a) och hade allmänt trevligt :)
Sen drog jag hem vid 1 tiden. Mycket ttrevliga dagar, haft sjukt kul med er tre vafan!
Imorron blire disney maraton med bina <3. ska bli kul med lite ensamtid med bruden :).
känns som söndag bara för att jag gjort så mycket på två dagar o haft så förbannat kul :).
Men iafl . Mycket skrivet.

idag har jag gjort ingenting, va med Jannice en sväng o snacka lite skit o så :). det gillas.
Hon tror jag slagit i huvet, tror jag oxå iofs ;o. haha <3.








WTF :o fattar ingenting jag. haha! Lika bra kanske!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0