vi gör det hela kvällen utan några framsteg.



Vaknade vid 6 imorse, sjukt ont i magen, ja för det va ju kul... fast.. nää!
Men iafl, haft ont i magen hela morgonen, sen gick jag upp ur sängen vid 12
när värken började släppa. skönt.
ut snabbt med voffarna. sen satt jag på framsidan i solen o njöt av vädret som fan.
Sen ringde jag agneta, på soc, ska dit imorron så jag får min medicin igen :) skönt!
Snart ska jag ut o gå med umeå igen, skönt som fan att gå ut i det här vädret ju, älskart!!! :D
hehe.

är på tok bra humör, lyssnar på bra musik, och bara mår kanoners.


Nu ska jag göra mig i ordning ( kolla klart nätet, klä på voffe ) sen gå ut :D


hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0