Upp med fingrarna i luften och forma ett L

Vaknade halv 3 idag -.- suuuck!
ska ställa klockish på halv 10 när jag väl ska sova!
Men iafl.
Gick upp, ut emd voffar, sen till Jannice, vi snacka massa skit, tog handom snorungarna, drack kaffe o hade allmänt trevligt måste jag säga :) Sen gick vi ut o gick lite granna. så vid 22.00 tiden
skulle hon hem o duscha. så ungefär en halvtimme senare
drog jag till Bina o Robin o umgicks med dom o Jocke, massa trevligt.
Spelade the sims, fick hjärtklappning av att kolla på GH, och snacka en jävla massa skit,
mest om sex, ungefär 90% av allt vi sa handla om sex. haha!
mycket trevligt iallafall. Sen vart Bina o Robin trötta (lama jävlar . hahaha nejdå).
så drog hem, varken jag eller jocke kunde/kan sova, så nu sitter vi på msn o härjar.
massa kul äre iafl. mycket skratt. en mycket bra dag!


nu ska jag göra ngt vettigt. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0