Tell me i was wrong.

Idag blev det först hem till fia, drack kaffe, snacka skit, åkte ner på stan,
gick på bolaget köpte massa gottis. Sen hämta Rassebrasse <3,
lekte med honom i snön, kallt. Sen drack en kopp kaffe,
sen hem snabbt, ut med voffarna, sen byta om, sen till Matilda,
för vi skulle åka o träna, "golvet" heter de^^. haha.
När vi kommer dit inser vi att det va inställt idag, suug. men iafl :P
så blev lång promenad, sen åkte vi o moffa mat, så kom
viccan,robin o Bina dit :D massa trevlans.
sen åkte vi runt, stog vid salaparken o snacka massa skit, trevligt! :)
Sen så åkte jag Bosse o Matilda hem till Matilda, snacka lite skit.
och nu är jag hemma. sköönt!
ska nog snart lägga mig o läsa ett kapitel, sen sova.
så ja.


blir äcklad, av tanken, känner mig smutsig, äcklig o utnyttjad. blää!




HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0