Talk to me?

Sitter här. Sen jag skrev sist har fan inte mycket hänt :P hehe.
Varit ut o mötte bror, fick skavsår av mina kärleks-skor :( buhu.
Sen suttit här vid datan. Ute o rökt med Jannice, vart ut med hundarna.
Så va jag nyss iväg med Jannice o Malin till Ica, dom skulle köpa godis,
jag köpte en ananas, två bananer ist, bra (Y) haha!
massa gottigt iafl!:D . för måste få i mig massa frukt nu när jag knappt
äter ngt liksom, eftersom min magsäck blivit så himla liten.
Men iafl. Så nu sitter jag o äter annanas, såå gotttt! :D haha .
Ska kolla på andra avenyn nu o ta det lungt :)
vad som mer händer vet jag inte nu, märks väl sen!




Hörs:D


Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig,
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig,
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig.

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-16 @ 07:51:36
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: sabrina

Hehe, du säger ofta att du tar en cigg med nån, och ändå röker du inte ;)

2010-04-19 @ 08:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0