Ta det som en tankeställare.

Igår kväll satt jag vid datan o gjorde inte mycket alls.
Satt på msn, kollade på lite andra avenyn, hann inte se klart det innan
jag o voffarna gick ut o mötte upp Jocke som kom hit o kolla
Two and a half men, snackade skit, mobbades, skrattade och hade allmänt
trevligt :) dock inte kittlande (Y) HALELUJAH! haha .
Sen imorse (vid 12.45 ) vaknade man, yrvaken ^^ Sov bra iafl. när jag väl somnade.
gick ut med hundarna ( somvanligt då ).  Sen när jag kom hem igen,
cykla jag o mamma ner på stan, satte in pengar åt min bror som kommer hit idag.
Sen gick vi in på intersport, där vi köpte mina kära skor <3, som en viss
liten snorunge är avundsjuk på ;) haha! mahahaha!.
Sen drog vi till ica, skulle hämta ut med studentklänning, så hade jag glömt leg. hemma.
sööög . så vi skulle handla mat, visste inte vad, så stötte vi på Robin o Jocke
inne på ica, och inte va dom till stor hjälp att komma på en bra maträtt. haha
Sen gick iafl jag o mamma, köpte en varsin baguette, och big one till bröderna. hah.
Så åkte jag hem iafl, hämta leg, sen hämta min klänning.
sen va massssa fin, satt inte precis som jag ville tyvärr, men har ju gått ner 7 kg på
2 veckor ungefär, så på 2 månader lär jag kunna fixa så jag tycker den sitter som
den ska. gillas.  Nu sitter jag här, ska snart ta med mig Billy, o gå till stationen
och möta upp min broder. Han kommer som sagt hit idag, han saknar sin hund. haha.
Men iafl idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska plugga lite iafl.
Sen får man se :) Imorron blire vetrinären med voffarna.


aja. hörs sen!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0