synd att du är så söt.

Ja igår efter jag skrivit kollade jag på andra avenyn, vampire diaries o
bara satt vid datan :), Vid 00.00 tiden så drog jag över till jocke,
eftersom han glömt nyckeln hem hos sin mormor så kunde han inte komma
hit o umgås, så åkte dit, vi kollade på Zombieland tror jag den hette ?
och så kollade vi på scrubs. Snackade massa skit, skrattade, hade kul.
vi mobbades ingenting ;o bara han som jävlades två ggr, tror det är rekord :o haha.
Men iafl, drog hem vid halv 4 tror jag det va, vart tröttisar, båda två faktiskt.
Sen åkte jag hem, satt mig vid datan en sväng, sen gick jag o la mig.
skönt, somnade någorlunda fort ändå:). Sen idag va jag hos vetrinären
med voffarna, det gick kanoners, dom va såå duktiga, absolut min lilla plutt :)
Sen gick vi hem, mamma o Ronny gick ju myrsteg, så gick i förväg, orkar
gå från stan o det tar typ två timmar, nej fyfan. haha.
och nu sitter jag här. Ska snart fixa iordning tvätten eftersom mammi
ska träffa kläderna o så. Sen blire väl försöka käka lite.
sen kanske en promenad, annars blire nog iafl träffa nå folk.
förhoppningsvis träffa bina en sväng o snacka lite skit, alldeles för länge sen nu :P
Sen försöka kanske ta en cigg med Fia o snacka med henne, hon är ju
bäst och jag saknar henne. <3.




Hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0