Please don't give up.

Skulle egentligen till skolan idag, men fatta nada av vårt schema på nätet :o
inte så konstigt eftersom det va helt fucked. börjar imorron halv 9.
Idag har jag inte gjort mycket. vart ute med voffarna en sväng.
Sen gjorde jag vatten (sodastream) sen sitter jag här.
Tänkte plugga en sväng, men ska ut o gå strax eller om en stund med Bina o Jocke,
så jag får komma ut o röra mig, va inte ute o gick ngt igår så,
det behövs kan jag ju säga. Så nu gör jag inget.
Men när jag kommer hem ska jag göra sista arbetet i Religion,
sen göra klart djurkunskap grund, o plugga till det provet tänkte jag.
sen försöka hitta papper så jag kan plugga till hund provet.
så jag kan göra det i veckan, och försöka göra religion provet imorron
kanske? Mja blir nog bra.

hittat en  ny favorit låt iafl, kärlek låt, förutom eriks nya ofc ;) men hela han och
hans röst o alla hans låtar är kärlek.

Jag känner stooort behov av att gråta, men kan jag det ? nej.
suger bajs, för mycket i min kropp just nu, och nu har allt
börjar komma ifatt  mig, mina beslut, känslor, tankar,
ja allt börjar komma ifatt  nu. Mindre än två månader kvar,
allt jag känner, allt jag vill nu, kommer det att ändras,
håller på o freaka ut, därför jag har panik ångest hela tiden kanske?
för att jag inte vet, för att jag är rädd? undermedvetet kanske jag
är vettskrämd. vilket jag börjar känna mig nu, och det är sjukt
obehagligt. hatart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0