Om du lovar mig, att alltid, få mitt hjärta att slå precis som det gör just nu.

Ja inatt sov jag ju hos Fia. kunde inte sova. så blev att dygna igen -.- haha .
fick trevligt o roligt sällskap på natten/morgonen iallafall en stund.
massa skratt . hahaha ! fast.. nää!

Sen gick jag o rasmus upp när jag kom hem dit igen, och vi gjorde i ordning
frukost åt oss ttre. vi åt, sen klädde vi på oss, åkte till Lena o lämna honom:)
sen så åkte jag o fia till läkaren, för fia skulle ta nå prover.
Men så skulle vi varit i västerås egentligen, inte sala. helt värdelöst. haha.
Sen hem till henne, drack kaffe, sen iväg till soc, där jag höl på att slockna
ett ex antal ggr. hahah!:D
Sen ner till apoteket, hämta ut medicin till oss piller missbrukare:D haha!
sen cykla jag hem, gick ut med voffarna. Sen tillbaka till fia
så drog vi till psyk, för Fia hade tid. Så hittade jag på sköterskan som skulle ha
ringt mig för två veckor sen :P haha .och fråga varför hon inte hörde av sig,
så när fia va in med sin adhd-läkare så kom sköterskan o
tog in mig i ett rum, och snacka om min medicin, och tog blodtrycket.
jag ska öka till 54 mg nu :) känns skönt att det går framåt. och
så vägde jag mig när jag ändå va där. sen den 23 (tror jag ) har jag gått ner minst 7 kg! :D:D:D:D:! såååå
happy. ni anar inte:D hehe .
så nu är jag mer taggad, och snart ska jag hämta ut min kläning, och den är jag
taggad att se bra ut i :D hihi. gillas.

Sen drog vi till arbetsförmedlingen o så. sjuk jävla gubbe, helt dum i huvet -.- orkar inte
ens förklara. haha .

Sen hämtade vi lillen, och jag va lite barnvakt o lekte massa mycket med honom.
viccan kom oxå förbi o snackade lite skit o så :).

Nu sitter jag här. helt yr i huvet o grejer! haha.
ska nog ut med Matilda o gå vid halv 8- 8 om jag inte svimmat då ?
för mitt huvud är helt väck. haha. gillar inte när jag dygnar så här ofta
tror jag. hahah .


Men iafl. känns skönt att kunna stänga av, eller ja, vad jag nu har gjort.
gillar det iafl, gillar känslan. för är lycklig, glad.
Behöver inte mer än det jag redan har :).
Mina vänner. vissa är bättre än andra, och är jävligt nöjd. Man får
närhet o kramar ibland, det duger bra för mig :D



HÖRS!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0