Never wanna say goodbye.

Jaa, har inte uppdaterat så bra, kommer nog inte göra det heller känner jag nu.
Vart lite mycket, hamna i en svart svacka, saker jag aldrig kommer nämna här osv
har hänt. vart lite för mycket bara, så då stängde jag av allt.
Jaa, haft en underbar helg, även en hemsk helg. både gott o ont.
fick lov att åka till strömsholm med Billy, han vart akut jätte sjuk.
Men nu är hjärtat hemma igen. han fick ligga inne en natt.
Men hade Robin o Jocke, stöttade bra att bara ha dom där. Det betydde.
Och är så sjukt glad att jag haft Bina senaste veckan. Utan dig gumman vet
jag inte vad jag hade gjort. <3.

Ja hänt mycket skit. Hade en mycket bra lördags natt iafl.
Har sluppit sova själv hur länge som helst, skönt som fan,
Men så fick jag sova ensam inatt o nu inatt ska jag sova ensam,
suger typ getballe. Men sånt som händer.
känns knas just nu. blir väl bättre. har tagit mig upp en bit på vägen.
Så ja, lär fortsätta samma väg antar jag.
Men men .


Aja, vet inte vad jag ska skriva mer.


ska försöka uppdater så ofta jag orkar o hinner.

Kommentarer
Postat av: sabrinaae

Du betyder massor tessis!

2010-05-25 @ 08:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0