När allting bara känns platt.

igår så va jag hem till Fia på dagen, kom dit vid 2 halv 3 kanske.
Snacka massa skit, drack kaffe o så där :).
fick prata ur mig lite granna så där :)

Sen drog jag hem, satt vid datan en sväng, va ut med hundarna o så.
Sen drog jag hem till Bina o skulle kolla på disney film,
men blev inge disney, haha. för vi började snacka massa,
riktigt girl talk, det gillades skarpt! Sen kom iafl Robin o Bosse upp
o snackade med oss o så, vi väntade på att tvätten skulle bli klar
för vi skulle tydligen ut o åka, det gjorde mig ingenting alls :)
så när tvätten va klar så drog vi ut, jag åkte med Bosselito,
så åkte vi o träffa viccan, sen hämtade vi josse en sväng :)
trevligt somfan. Vart sjukligt irriterad på ngr snorungar
somhade tagit en rulator, sånt är så sjukt respektlöst.
urs. Sen den där jävla snubben som inte gav sig senare. blä. haha
Sen iafl åkte jag, Bina o Robin hem till dom, dom skulle käka,
jag höll på sällskap, sen snacka vi massa skit hade allmänt jätte trevligt :)

Kommit på att Robin är nog den enda människa som kan läsa mig som en
jäävla bok -.- suuuck! haha. fast är väl ganska rättvist eftersom att
jag läser honom som en bok (A) haha .

Sen drog jag iafl hem. satt på msn. sjukt orolig.
fortfarande. Kunde knappt sova inatt. urs.
Hoppas du bara deckade, för är inte beredd att förlora dig ur mitt
liv redan nu, du är för bra för att dom ska krossa dig.
du är mycket bättre än dom. okej ?

Så nu städade jag halvt rummet, ska bara ta bort all disk o så där.
Så är rummet städat, skönt som fan må jag säga :D

Idag blire hem till Tullda på fest, ska bli skoj även fast jag blir nykter :) hehe.
har fått öroninflammation oxå tror jag ;( det suger steeeeeeeeenhårt ;(. blä!

Men men.



hörs väl sen antar jag.






mjo jag vet inte. men ja. ^^ haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0