Lätt att vara ensam, svårt att vara två.

Jadu. Tidigare gick jag ut o gick med Matilda.
va ute i ngn timme typ, snacka skit hade allmänt mys i solen . <3
Sen gick jag hem, skulle ta en snabb promenad med
voffarna, men pratade i telefon, så gick runt dalhem två ggr.
haha. inte så kort som jag tänkt, men vafan. dör inte av att röra på mig.
tycker det är fett tufft iafl, jag har comviq, prata i ungefär 1.5-2 timmar
i telefon med en som har Telia. och det försvann 6 kr, det är tufft:D gillas.
kan fortsätta va så billigt för mig tycker jag :D haha .
ja ja.

Sen gick jag hem, satt vid datan en sväng, sen ut till
parkeringen snacka lite med viccan o så.
Sen gick jag in, sen cykla jag iväg till Matilda där hon o Ellinor
kolla på ballar av stål. Sen ringde jocke när han va på Bina&Robins parkering,
Så gick dit o sa hej, stackarn va så fryssen o sjuk. haha.
Sen cykla jag hem, och nu sitter jag här, tänkte lägga mig i sängen
närsom. skola imorron ju . haha. suug. orkar inte :D hehe!




Höööörs!



I can't live in this lie anymore. Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0