kiss me.

Va nyss ute o tog en cigg med Matilda o Bosse, gillas. <3.
har kommit på att jag gillar det här med att blogga, får skriva av
mig massa skit, och det är ju bra (: yes box.
ska väl försöka sova snart om det går.
för mycket som cirklar runt i mitt lilla huvud.


idag känner jag mig sådär jätte värdelös. vet inte varför, känns som jag inte
duger till något alls, att allt med mig är bara negativt.
Känner mig som en dum jävla blondin, som inte fattar ngt,
som inte förtjänar ngt, ja, jag är allmänt Emo som fan.
Värsta med det här, är att alla , verkligen alla små minsta
negativa ord som sägs till mig, tar jag åt mig av,
även om dom är menade på ett skämtsamt sätt.
känner mig så jävla ensam.
och ensamheten kryper bara närmre o närmre,
känns som mörkret snart kommer ta mig om ingenting
händer snart. Och vad händer då om mörkret tar mig?
allt bli kaos. ingenting kommer fungera, och jag kommer inte fungera.
skulle behöva någon, men vet inte vem, en axel att kunna gråta ut
hos, så jag inte känner mig otrygg, känner mig svag, och äcklig,
för det är hur jag känner mig nu.
helt värdelös med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0