Jag torkar bort en tår fast fler kommer rinna.

Jag hatar denna känsla att inte ha kontroll, kontroll över mina tankar,
känslor, liv, ja allt, om inte jag har kontrollen borde någon annan ha den,
men vem? och om jag inte har kontrollen, vad gör då människan som har den ?
Hatar verkligen den här känslan. Den är hemsk rent ut sagt.



Idag så har jag varit hos fia, sen ut till saladamm på fest, sen hem till viccan o
så där, inte överdrivet skoj, hade mina tankar på annat håll.
Men va mycket trevligt att träffa vissa människor igen, som man saknar sjukt mycket
sen man sluta va ute o härja i samma umgänges kretsar.
Men kul att man fick komma iallafall !
Ska nog snart sussa. skönt.
vet inte riktigt vad som händer imorron. ngt skoj får man hoppas.


Men hörs, måste försöka sova, försöka få kontroll på mig själv. skönt om jag lyckas.


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0