Jag har varit dum i huvet.

Jaa mys dag helt enkelt. efter jag skrev förra gången så har jag duscha, pluggat djurkunskap,
varit ute på mys promenad med Jannice o Malin , massa trevligt förutom att jag har ont
i foten o tån nu, imorron blire nya skor, äntligen, behövs mycket. <3.
Sen när vi va nästan hemma, så hör jag någon uppe på vägen som kör som en biltjyv,
och förstog att jag visste vem de va, där kom Bosse som en tok, haha, sen efter
Josse ( GRATTIS IGEN BABE! ), och efter det kom Robin.
snackade lite granna med dom, och  nu är jag hemma. skönt att va
hemma idag, lite värdelös att va själv just nu, men vafan! haha .överlever i guess! haha .
Får se vad som händer ikväll, en film elr så kanske .


Aja, jag är lycklig. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0