Jag försöker vara stark.

Idag på dagen kom Victoria hem till mig o mysade, sen åkte hon hem.
sen gick jag ut o gick med Matilda, lång promenad, sköööönt (:
Sen hem, kollade lite serier o sånt skit, sen kom Victoria och Gizmo hit.
Så snacka vi skit o så där. Sen messa Matilda o ville att jag skulle komma o kolla
på johan falk med henne o bosse, och efter mycket övertalning så gick jag med på det^^ .
haha. Så dom kom o hämtade mig. Sen åkte vi dit, moffa massa gottigt,
o kollade på filmen. Frank <3.
efter filmen gjorde bosse kaffe, gottigt det med :D lite svagt kanske. men vafan!
sen hade vi diskutioner allt från judar, till rasism, till gamla minnen från
när jag gick i 7:an till minnen från classic car week, ahh, NOSTALGI!
hade en toook mysig kväll iallafall. Trivdes som fan!
Sen skjutsa iallafall Bosse hem mig, och nu sitter jag här :)
Och är på väg att bli sjuk igen :( BLÄ!
Men imorron ska jag gå bort till sorf o tillbaka med Matilda, trevligt :).

Nu ska jag försöka sussa tror jag :)


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0