It makes me weak..

ja vad har hänt sen sist då. hmm .

Jag va ute o gick med viccan o hundarna mellan 6-7, skönt som fan :)
Sen hem, tog cykeln, cykla hem till Bina, skulle hämta henne,
men kollade på när dom byggde ihop Jocke's säng.
så nu har han fått en sängis oxåå.
Sen gick vi hem till Matilda, där hon o Ellinor va.
vi kollade på The signal, skulle va en skräckfilm, helt värdelös skräckfilm.
fanns ngr roliga punkter i filmen där vi asgarva. haha! humor.
men iafl. efter filmen drog vi tillbaka där grabbarna hade
grabbkväll. Så drog Bosse. Och bina lånade min bärbara hårddisk
o tog lite filmer. så efter många om o men gick dom o la sig,
så försökte jag snacka lite med jocke, men lättare sagt än gjort :/.
Men iafl, så spelade han nå jävla hund spel . haha .
men men, sen sa vi hejdå och jag gick hem.
så nu sitter jag här. Första gången på ca 1 vecka jag känner
mig lite dempad o nere. jobbigt. Men vafan , sånt som händer.
för mkt tankar bara.



jag ville inte släppa taget, jag gjorde det för att överleva.
jag kan leva utan dig, jag ville bara inte göra det.
men det är det som krävs om jag ska fortsätta andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0