it got you.

Nu är jag hemma o sitter igen. haha .

hmm.. efter jag skrev tidigare så cykla jag till Fia, drack en
kopp kaffe, lekte med Rasmus, prata massa skit med min bästis.
Sen hjälpte o höll henne sällskap när hon tvättade lite
i tvättstugan o så där.  Sen ringde jag Jocke o skulle fråga
om dom ville komma ut o säga hej eftersom jag skulle hem, men
dom va hos Ammie, så ville han att jag skulle möta honom ist,
så åkte o mötte honom, så lalla vi runt vid valla, gick genom parken
sen skulle han hem o snacka med Robin o Bina. Så vi sa hejdå
vid jakan igen efter en liten promenad.
så åkte jag hem, gick ut med hundarna, åt french hotdog! <3.
Sen sitter jag bara här.

har hjärtklappning, typ panikånges, och vet inte varför,
för jag mår kanon liksom o är glad. men men . sånt
som händer.



hörs sen!:D

Kommentarer
Postat av: sabrina

vad skaulle han snacka med oss om??

2010-04-20 @ 12:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0