I wont let you down.

ja sen jag skrev sist har jag varit hem till Bina, hon, jag och Jocke tog oss
en promenad till ängshöjden till jockes mormor, hon skulle
ge honom pengar på mobilen, snus, så fick han glass osso snorungen! haha.
Sen gick vi till willys o handlade snus, pengar på mobilen o glass åt honom,
tillbaka till Ammie, sen gick vi därifrån tillbaka till Bina.
Så tog jag o bina o åt äpple, kollade på step up 2, eller ja början,
medans jocke underhöll sig med left for dead ? tror jag det heter.
Sen kom Robin hem, så satt jag o Jocke i hans säng o rodde båt, eller ja han gjorde.
Och typ klappa med händerna sådär som man gjorde när man va liten.
svårt att förklara. Sen sa jag hejdå till dom, så drog jag hem,
åt gottis mat, sen ut med voffsarna, och nu sitter jag här helt död.
så här trött va läääänge sen jag va :P haha .


för mycket tankar,för mycket känslor, för mycket måsten, för mycket krångel.
gillas icke. så. hööörS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0