du är inte trasig. du behöver inte fixas.

Ja gårdagen bestod av att jag vakna sjukt sen, men jag är glad iafl.
vaknade till liv, gick ut med hundar, åkte med mamma till Ica o köpte en sodastream!:D
Sen så hem, satt vid datan like always. haha.
Sen såå ville Bina att jag skulle komma dit o rädda henne lite,
för Robin o Jocke va tydligen understimulerade som fan!
Kom dit, så spelade dom GH, så jag o bina gick ut o köket o snacka
massa skit, hon åt choklad pudding.
Sen kom grabbarna, så bestämdes det att vi skulle draa ut o träffa
Bosse,Matilda,Timmy,Victoria&Thomas. Så åkte ut,
va ute en sväng. Sen börja det regna, och efter många om o men
så drog vi alla hem till Bina o Robin.
alla satt först i vardagsrummet, sen försvann jag, Robin o Bosse till
köket o spelade kort, där spenderade jag min kväll mest med Robin.
Sen kom ju alla andra in då och då.
Sen drog jag Bosse,Robin och Jocke ut o åkte ett varv. vi behövde få komma ut
en svängis. det va skönt, att få lite ensamtid med min Bosse :D!
Sen upp till dom igen, där dom börjat klippa Timmy's hår. hehe .

Men iafl, sen vid 2? tiden så började alla röra sig hemåt, och jag o Jocke
gick sist av alla, orkade inte med att köa i hallen liksom . haha.
Så gick vi hem hit, la oss först o kolla på 2 & half men,
tills jag kom på att jag va hungrig, och det va han oxå, fast hanva för blyg för att säga
till om det :P haha . Så vi gick ner o åt tacos, sen gick vi upp,
fortsatte kolla på two and a half men innan vi somnade.

Idag så har jag vaknat, så kollade vi på ngr avsnitt av 2 and a halv men innan jag
tog sällskap med honom en sväng hem.
Sen ringde jag Jannice. snacka med henne, och jag HATAR henne PUNKT! ;)

Så nu sitter jag här, ikväll blir det brud kväll med Matilda o Bina :).
Så ska Robin,Jocke och Bosse ha grabbkväll, skapligt Gay!:D

men det ska bli nice!


Hööööörssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0