Det måste finnas någonting under ytan.

Nu sitter jag hemma igen, ont som fan i foten, skohelvete gör så förbannat ont.
va iafl ute o gick med Matilda, nice som fan, ännu mer nice i de här vädret.
älskart, jag blir så förbannat lycklig av vädret. ohja!
Snacka massa skit o så där. mys. Gick vanliga rundan.
hmm. Så fort viccan är i stan drar vi ner på stan o kollar på
skor åt mig, behövligt. hoppas man hittar nå billigt o snyggt :D
sen ikväll blire sova hos min prinsessa. bästaste i världen!
Jag vet inte hur de går ihop, men jag är förbannat jävla lycklig.
har allt jag vill ha i livet just nu :) Alla människor jag har är dom
jag behöver. behöver verkligen inga fler :)
Sofia,Rasmus,Matilda,Victoria,Robin,Bina,Jocke,Bosse,Jannice,Figge.
Jag behöver inte så många fler, klarar mig :). Jag trivs.
trivs med mitt liv. Behöver ingen kärlek, behöver inge drama.
Klarar mig med det jag har, och är lycklig så :).


Nu ska jag strax iväg. hörs sen!

Kommentarer
Postat av: matilda

<3

2010-04-12 @ 20:41:32
URL: http://matildahellerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0