att jag inte fungerar utan dig.

ja vad har hänt sen sist jag skrev. hmm .

Jag åt, sen drog jag iväg hem till Bina o skulle mysa med folket.
kollade på Talang, det va mycket underhållande.
Sen ringde min telefon, då va det söt Timmy som ringde
som stog på min parkering och skulle överraska mig , aww! <3.
Så dom kom utanför på jakan ist, så fick träffa Timmy,Bosse,Nico,Viccan,Matilda,Ellinor,Sara
Iafl, massa trevligt. vi åkte runt o va ovärda.
Sen stack jag Bina,Robin och Jocke tillbaka in.
vi kollade på Fired up, bra skit (Y), sen så gick Robin o Bina o la sig.
Så jag o Jocke kollade på två avsnitt av Two and a half men o mysade
och snackade skit. Sen andra avsnittet somna vi på varandra,
så vaknade jag till o kom fram till att jag borde åka hem innan jag
slocknade helt totalt. Så lovade jag Jocke att sova när jag kom hem,
så tänkte bara skriva här, sen hämta påsen med nytvättade kläder,
så jag kan krypa ner i min pyjamas o sen sussa.
Kommer bli tomt att somna, men har ju mina voffar. haha .



"i mina tankar finns det bara du, jag vet att allting kommer ordna sig om jag får somna bredvid dig. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0