as long as you are with me i am happy to be someone in this world.

Ja igår efter jag uppdatera sist så gick jag ingen promenad,
vart dra hem till Bina o robin, kollade på john tucker must die,
sen kom jocke hem oxå, så spelade jag Robin o Jocke vänd tia, jag va grym!
haha. Sjukt kul, trodde inte att ett kortspel kunde va så himla skoj :) hehe.
aja, sen skulle jag hem, men råkade fastna i filmen Jocke satte igång,
så blev kvar till 1 ungefär, drog hem, kunde inte somna trots att jag dygna natten
innan, vilket sög, så satt på msn o lalla med massa folk :)
Sen kom Jocke hit, snäll människa tycker jag :)
Men gick ändå inte mycket bättre att somna , för skrattade nog för mycket
för att kunna bli tröttis. haha. men jag somna runt 5 halv 6 iallafall.
vaknade vid 1 tiden kanske, eller vakna flera ggr, men gick upp vid 1.
Så gick jag med hundarna runt huset, prata med mamma lite,
tog sällskap med jocke en bit hem i mys vädret.
Sen gick jag hem till Jannice, drack en kopp kaffe med henne o Malin,
snackade lite skit o så. Nu sitter jag här :)
ska snart skutta in i en dusch hade jag tänkt mig :).
Sen blire väl en promenad vid 7 tiden kan jag tänka mig :). hehe.
senvet jag inte vad som händer, men ska vara hemma iafl. Skönt!



nej hörs sen:D


är fortfarande took lycklig, kan det va vädret som gör det?! tror så!:D
eller att jag bara trivs med livet o alla människor i min närhet?!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0