you will see it in my eye's.

ja, fick typ order av matilda att uppdatera bloggen oftare, så får la göra det innan
jag får smisk :D haha . yeah, idag va jag i skolan, plugga, träffa linda <3, saknar kvinnan!
sen har jag väl inte gjort så mycket? Jo Zella börja löpa idag, suug!
men men.

Inte världensbästa dag idag kanske, men det får väl duga, dom som har det värre?
men alla har dåliga dagar tror jag nämligen, idag va min, that's it :)
jag överlever alltid.

får väl se hur de blir allt med Ludvika, får hoppas det löser sig iafl :) .
skulle va förbannat skoj iafl .
men men, ingen aning om vad som händer i veckan förutom plugg,träning osv :).
det vardagliga.

Idag har jag haft skit dag så att säga, vet inte riktigt vad jag ska skriva
för att inte göra bort mig, eller skriva ngt så folk blir osams med mig för att
jag säger hur jag känner, skit jobbigt. Känner att jag har typ sådär,
3  vänner i sala, och det suger ganska hårt med tanke på att jag kan inte
direkt kräva av dom att dom ska umgås med mig hela tiden ?!
därför blir det mycket ensamhet liksom.
Skulle va skönt att komma härifrån, men är bara typ 9 ? månader kvar typ :).
sen kan jag flytta iafl, sen får vi se hur fort det går med att fixa
lägenhet o allt sånt :).

yeah, är iafl glad för dom tre vänner jag har här, så jag inte känner mig helt ensam.
hellre kalla fiender än ljumna vänner, eller ?

är glad för dom jag har, även om det är hårt vissa dagar när ensamheten kryper in på en.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag är din vän gumman, finns här <3

2009-09-22 @ 07:46:45
URL: http://nymansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0