I'm falling head over heels for you

Yeah, en bra dag idag, vet inte varför det är det, men är bara glad, och känner mig,
ja glad helt enkelt, ler ständigt :D det är bra.
Myser med hundarna idag.
drog till skolan med 11 bussen, gjorde det jag hade kvar med mig, så åkte jag med bussen vid 2
igen, eftersom jag inte hade ngt mer med mig att göra ? haha!
trodde jag hade mer att ta igen, men tydligen inte ? haha :D lycka!
yeah, ikväll ska jag ut o gå med Matilda :) <3 trevlans!

att göra idag :

-Ut o gå lång promenad med matilda :)
-Städa rummet
-kolla på idol
-kolla på GG / OTH
-läsa " för bra för att dö"
-sova ;D haha!


yeah :D



hörs sen ^^

Kommentarer
Postat av: Sessie

www.metrobloggen.se/tila där skriver jag lite nu.

kram

2009-09-24 @ 19:05:17
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0