Ibland gör det ont, men nu orkar jag inte bry mig.

yeah, sitter och väntar på att klockan ska bli typ 8, så jag kan gå ut o gå en sista sväng sen
soooova:D igår var det praktik och skola, idag oxå, massa skoj :)
trivs verkligen med Djurvårdarna :), så trevliga.
sen idag gjorde jag klart 6 grejer som ska göras:D fyfan vad jag känner mig
duktig, allt rullar på , mornarna är inte så förfärligt jobbiga längre.
Lärarna på skolan älskar när dom ser mig nu, för att jag har en annan
blick i ögonen, ser ut som en ny människa, en lycklig människa. det får jag
höra dagligen, känns riktigt bra :),.
yeah, imorron blire upp kl 6 igen, wie ^^ haha .
nej men älskar ju iafl att åka buss, yeah :D. 


hörss ;D

Kommentarer
Postat av: Sessie

Det är iallafall jätte skönt att höra att du är helt frisk nu=).. Ett bevis på att det går!

2009-09-03 @ 19:42:32
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0